tiistai 25. helmikuuta 2014

"tää on kaunis päivä, mä oon sopivasti onnellinen"

Oon miettiny nyt tosi pitkään miten aloitan tämän postauksen kirjoittamisen ja mitä siinä kerron. Noh, voisin eka vaikka vähän selventää missä mennään. Eli pari vk sitten kävi ell tarkistamassa Niksun polven. Sen jälkeen oikeasti luulin että joudun Niksusta luopumaan, mutta joku ääni päässäni(Ansku siis) sanoi ettei vielä saa luovuttaa. Mietin pitkään ja hartaasti, meneekö Niksu monttuun vai ei. Päätin kuitenkin vielä ultrauttaa polven kotona koska klinikalle olisi tullut vasta kuukauden päästä kuvausvälineet. polvi siis ultrattiin, nivel oli ehjä, polveen oli tullut sidekudosta joka aiheuttaa turvotuksen. Niksulle määrättiin liikuntaa, lämpöhoitoa sekä fysikaalista hoitoa ja kipulääkettä. Ajan kanssa sidekudoksen pitäisi siis ilmeisesti alkaa "häviämään" polvesta sekä epäpuhtauden? lähteä itsestään pois. Näillä hoidoilla siis mennään.



Oon yrittäny nyt joka päivä liikutella ainakin käynnissä Niksua. Ravia ollaan otettu vähän kelien ja polven mukaan. Kevät on ilmeisesti tulossa ku karvan tiputus alkaa ja lumet meinaa sulaa pois ja koko tallin piha on jäätikkönä. Katsotaan, katsotaan mitä tässä käy. 

2 kommenttia:

  1. Hieno homma, et nivelessä ei mitään vauriota. Toivotaan, et turvotus rupeaa laskemaan ja jalka parantuu täysin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, olin itekki tosi helpottonu ku kuulin. En tiiä yhtään miten tuo "turvotus" lähtee, kun se ei johtunutkaan nesteestä. Mutta toivottavasti ajan kanssa.

      Poista