torstai 19. maaliskuuta 2015

Mikä on kun ei kirjotus luista?

Oon monena iltana ajatellut blogia ja sen päivitystä, mutta se on kyllä jääny vaan ihan sille ajatuksen tasolle... Mulla on nyt loma, ja enköhän tietenkin oo kipeenä kun olis aikaa touhuta kaikkee.

"taasko sä tuut kiusaa mua?"

Sennin kanssa me ollaan maastoiltu , jumppailtu kentällä sen minkä kentän pohja on antanut. Pian onneksi näkyy jo hiekka niin päästään paremmin treenaamaan. Jalkakin näyttää hyvälle, nyt lähipäivinä soittelenkin ell tekemään jälkiultrauksen että nähdään jatkoa miten käy. Ei se varmaan pahemmaksikaan ole vielä mennyt, mut sitten se selviää. Pitää laittaa kaikki sormet pystyyn ja toivoa parasta että päästään meidän "raviura" aloittamaan ;D

"moro mami, mä lähen nyt kyllä karkuun"

On tuo sen karva kyllä ihan hirveessä kunnossa näin kevään aikaan : D
Vihdoin löydettiin myös sopiva satulamerkki joka on kieffer. Mulla oli kaverini koulupenkki sovituksessa ja se istu kyllä muuten tosi hyvin. Tuossa just kirosin ettei sitten poni voinu vähän halvempaa merkkiä valita. Onhan niitä halvempia merkkejä varmasti jotka sopii tuohon selkään, pitäs vaan testata. Nyt onki pari isoa varustehankintaa tulossa kun olen siitä koulusatulasta haaveillut sekä ravivaljaat ja kärryt. Kesän suunnitelmat ovat vielä auki. Kävinkin yhdellä isommalla ravitallilla ns."kesätyönäytössä". Siellä olikin työtä kun oli talli täynnä treenattavia sekä pari nuorempaa hevosta kasvamassa. Siinä pääsin ihanasti siivoomaan karsinoita ihan vuoden edestä ( ja jos joku teistä ei tiedä tykkään tosissaan siivota karsinoita!:D) sekä viemää heppoja ulos ja heittelemään heinäpaaleja. Unelmahan olisi päästä vaikka kuukaudeksi jollekkin ravitallille oppiin joko Sennin kanssa tai ilman,nähtäväksi vaan jää päädytäänkö mihinkään...? Yksi toinenkin vastaavanlainen diili voisi olla mahdollinen.

ei ponilla ainakaan nälkä oo :D























Ei kommentteja:

Lähetä kommentti