keskiviikko 27. tammikuuta 2016

Ikuiset hyvästit jätetty ♥

 

                                   R.I.P 

                     Chilinetsine "Senni" 26.1.2016 

Rakkautta on myös päästää irti oikeeaan aikaan 


Jouduin tekemään taas sen hevosenomistaja vaikeimman päätöksen, mutta jollain tavalla olen onnellinen tästä valinnasta. Tiedän että tämä oli Senniä kohtaan paras valinta, ei enää uusia koteja taikka jalkavaivoja, kipuja mistään. Tottakai minua surettaa ja kovastin kun meidän tie loppui näin lyhyeen mutta olen niin suuresti kiitollinen kaikesta. Senni opetti mua eniten, raviurheilun pääsin myös korttikurssin ja Sennin avulla tutustumaan paremmin. En osaa sanoin kuvalla tätä tunnetta, mutta kun itkettää ne ovat enemmänki onnen kyyneliä.








Viime ultrauksesta löytyi ikäviä uutisia, joka sai minut miettimään tätä päätöstä. Kestääkö hevonen jatkossa 3 jännevamman kanssa. Tuskin kovin pitkään, eikä se kuntoutus aikana oleva kävely ole oikein nuorelle ja reippaalle hevoselle joka haluaa liikkua. Olin sitä mieltä että olen sen Sennille velkaa, se sai "arvon" minun rakkaana ystävä eikä joutunut täältä pois vain kiertolaishevosena. Enkä tätä tahdo pahalla sanoa, mutta joskus vaan valitettavasti voi olla näin.

Voiko hevonen enää tyytyväisemmältä näyttää ?:)

Parasta oli nähdä Sennin lähtevä onnellisena. Vielä tiistai aamuna ennen lopetusta käydessä, sanomassa heipat. Senni syö rauhallisesti ja tyytyväisenä karsinassa heiniään, tyynesti tallista lähtien ilman tietoa kivuista sunmuista, päästessään taivaaseen muiden heppojen kanssa, Niksun ja Elmerin luokse viettämään onnellista elämää. Joskus hevosen lopetus voi olla onnellisempi tapahtuma, mutta mulle tuli onnellinen ja raukea fiilis kun tiedän että Sennillä on kaikki hyvin <3



                 Ikuisesti rakkaudella muistaen <3



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti