maanantai 29. heinäkuuta 2013

Haaste

Haasteen ideana on kertoa muille elämäsi hevosista. Vastaa kysymyksiin (ja perustele) sekä haasta yksi hevostyttö- tai poika haasteeseen. 
Kiitos haasteesta: 
http://www.pomppivapallo.blogspot.fi/
Haastan Iidan 


Ensimmäinen hevonen jolla ratsastin?
- Joskus pienenä ponitalutuksessa, mut sitten Hurmalla, Vilillä.

sh-ruuna Vili
Ensimmäinen hevonen jolta putosin?
- Risteytysponi Milla, olin maastossa ilman satulaa, ja Milla alkoi pyörimään ja lähdettiin sitten eri suuntiin ja tipahdin.
risteytysponitamma Milla Malou

Ensimmäinen hevonen jolla ylitin esteen? 
- Nyt en kyllä tätä muista

Hevonen jota ikävöin eniten?
- Elmeri, Hurma, Hilkka, Pultti, näistä olen joutunut luopumaan viime vuoden aikana

Hurma rakas<3
Elmeri <3




Hilkka<3

Hulluin hevonen jolla olen mennyt?
- Niksu, siitä ei ikinä tiiä mitä se tekee..


Kiltein hevonen jolla olen ratsastanut?
- Elmeri ehdottomasti



Hirvein hevonen jolla olen ratsastanut?
- Niksu ainakin huonoina päivinä, en kyllä muista ainakaan ketään muuta joka olisi ollu hirveä



Hevonen jonka selkään haluaisin vielä päästä?
- apua, yksi entinen tuntilemppari Reima ja sitten tietty Hilkan, Elmerin, Pultin




Ensimmäinen lempiponi?
- Ville ja Sira Heppahovilta

Siradus





Ville






















Hevonen jonka kanssa olen kehittynyt eniten?
- Ehkä Hilkan, minä opetin sille, se opetti mulle. Mutta myös Pultin ja Niksunkin kanssa on tultu kehitettyä






Hevonen jolla en ole mennyt mutta haluaisin mennä?
- hmm, eipä oikeestaan ole sellaista


Uusin hevostuttavuus?
- Tallille tullut lv-ruuna Mertsi



Hevonen jolla olen hypännyt isoimman esteeni?
- Niksu ja Kalle, molemmilla olen hypännyt sen 100 cm esteen.


Hevonen jolla on ollut onnistunein tunti?
- Varmaan Niksun kanssa joku tunti


 Hevonen jolta olen tippunut pahiten?
- Ehkä Rambo tai sit Elmeri

Yritteliäinen hevonen jolla olen ratsastanut?
- monia hevosia 


Hauskin hevonen jolla olen mennyt?
- Elmeri

Hevonen jolla on ihanimmat askeleet?
- Pultilla oli mukavat askeleet, ne olivat hyvät ja tasaiset




















































Suurin hevonen jolla olen ratsastanut?
- Pallo : D vaikka se onkin Niksua n. 6 cm korkeempi


























Itsepäisin hevonen/poni jolla olen ratsastanut?
- Heppahovissa oli joskus poni nimeltä Sira, ja se osasi olla välillä itsepäinen : D


Hevonen jonka haluaisin omaksi?
- Pultin tai Hilkan jostais syystä haluaisin omaksi.

Elämäni tärkein hevonen?

- Monia on, mutta Niksu kai se on :)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti