lauantai 8. joulukuuta 2012

7 Luukku




harja, joka on ihanan värinen :)
Tulee näin myöhässä, nimittäin olin eilen Elmerin mukana raveissa, ja siellä kesti niin kauan etten enää yöllä jaksanut alkaa tätä väsäämään.. Mutta oon nyt Niksulla ratsastellu nämä vähäiset päivät, ja heppa alkaa parantua vähän, ei ole niinkään pukitellut enää, vauhtia kyllä löytyy vielä aika paljon, joten odotan niitä kunnon hankitreenejä niin päästään poijan kanssa treenaamaan, ja lähtee pöllöilyenergiat pois, eikä se sitten enää niin paljoo säikähtelekkään. Kuvia ei taaskaan ratsastuksesta ole, kun kukaan ei ole kuvaamassa !:( tylsääääää. Mutta ehkä joskus sitten. Ainiin raveista lähti mukaan lami-cellin harja : ) Toivottavasti se on hyvä.









Mutta sitten itse asiaan. Eli luukku 7-Parhaat saavutukset ratsastuksessa


Yksi on ainakin onnituneet koulukisat : ) Hyväksytty helppo c, ja voitto ratskoulukisoissa : ) Sitten kun hyppäsin ensimmäisen (ja viimeisen)metrini. Ja olen saanut koulutettua jotenkin hevosta eteenpäin edes jotenkin. Olen voitaanut myös hieman estekammoani, joka on mielestäni jo jonkinlainen saavutus : ) Olen aina ollut enemmän kouluratsastaja,  ja monien tippumisten johdosta, olen jotenkin alkanut niitä esteitä sitten pelkäämään.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti