torstai 9. tammikuuta 2014

Mitä meille kuuluu ?

Meille kuuluu ihan hyvää nyt. Niksun polvi on olut parempaan suuntaan. Se ei ole liikutuksen ja kylmäyksen jälkeen enää niin turvoksissa. Ja ennenkun joku tekee johtopäätöksen niin eläinlääkärin luvasta saatiin aloittaa liikuttamaan että nesteet alkaisivat lähteä ja nivel alkaisi vertymään.


laatu :s
Oon nyt melkein joka päivä ratsastanut puolisen tuntia lähinnä käyntiä, mutta mukaan on mahtunut myös pieniä ravipätkiä. Ravi alkaa olla muutakin kun könkkäämistä kun polvi alkaa pikkuhiljaa vertyä. Ollaan menty ilman satulaa kun satula on mulla kotona odottamassa vastinhihnojen vaihtoa. Kenttä on kivikova ja liukas siinä ei oo voinu mennä kun ihan pikkusen. Joskus pelto on ihan ok, toisinaan taas ei kun tulee isoja tieroja joten ollaan nyt harjoiteltu maastossa menoa, ja tähän asti ne on onnistuneeet ihan hyvin.
<3

päästäänköhän me vielä joskus hyppäämään, tätä on ikävä :(

Mulla alkaa myös 2 kk:den työssäoppimisjakso (taas...) ja jouduin menemään heselle töihin kun muuta paikkaa en tähän hätään saanut. Eli TO olisi pitänyt alkaa jo 9.1 mutta onnistuin jättämään paikan viime tippaan niin se myöhästyi päivällä. Olin myös edustavana paikalla kun oli kaikki lävistykset sekä kynsilakat kun töissä taas niitä ei saa olla. Tallilla käynnit jouduin tuoksi aikaa vähän vähentämään työvuoroista riippuen miten pääsen kulkemaan. Onneksi sain sovittua siitä tallinpitäjän kanssa. Harmittaa vain kun niinä päivinä jää liikutus ja polven hoito pois :/ Mutta jospa tämä blogi alkaisi taas herätä henkiin kun on jottakin muutakin kerrottavaa kun pelkkää tallitöitä ja polvekylmäystä.

tästä se poika tykkää!
rakastan sua vaikka keksitkin kaikkia tempauksia ja tyhmyyksiä, mutta oot silti täydellinen juuri tuommoisena<3

Olen myös huomannut pientä luottamuksen lisääntymistä. Niksu on parina päivänä meenannu nukahtaa mun syliin tai olkapäälle rapsuttelujen jälkeen. Tulossa olisi ehken videokooste päivältä.




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti