sunnuntai 1. joulukuuta 2013

2.Luukku- päivä Niksun näkökulmasta

Hei, täällä sepostelee tälläkertaa siis Niksu. Mami sanoi että blogissa oli toivottu minun kirjoitusta, joten toivonne on täytetty.

Tänään aamulla sain aamuruuan, johon kuuluu vain 1 desi kivennäistä tällähetkellä. Lisäksi sain vähän heinää. Söin eväät ja odottelin hovimiestä kantamaan minut ulos. Sain upouuden takkini päälle, joka oli tosi hyvä ja lämmin. Mulle oli viety ulos lisää aamuheiniä, joita sainkin syöpötellä koko aamun rauhassa, kivassa talvisäässä. Naapurin neiti meenasi vaan välillä häiritä syömistäni.

tämmönen polvi etupuolelta

tämmönen jalka on takapuolelta

"oho, ompas mami saanut kauniin kuvan minusta!"

tässä on siis uusi takkini, Miia onkin tainnu tjo kertoa tästä teille klinikkareissupostauksessa

   Miia tulikin sitten jo yhden aikaan tallille hoitelemaan minua. Kuulin myös että hänellä oli jotain rapisevaa ja herkullista mukana, nimittäin porkkanoita! nammnamm. Miia siivosi karsinan, teki mulle ruuat, laittoi karsinaan heinät ja haki vettä. Sitten lähdettiin kuvaus hommiin, joka oli alussa kivaa mutta sitten tuli tylsää kun ne kesti niin pitkään.


"joojoo, kyllä määki rakastan sua"


"ai, enks mä saakkaa tulla sun syliin"

"pitääks mun irvistää näin ?"

"ömömöm, ai pitää hymyillä"
 Kuvauksien jälkeen sain pari porkkanaa jonka jälkeen jouduinkin vähän töihin. Mentiin kentälle köpöttelemään jossa oli aika paljon lunta. Mentiin siellä puolisentuntia. Jalkani on vielä aika tönkkö joten en voinut vielä kunnolla liikkua puhtaasti. Itseäni vähän ärsyttää jo tuo jalka kun se ei ole parantunut. Vihaan lääkkeitä ja kaikenmaailman pistoksia ja rauhoittavia joita olen tällä aikaa saanut. Haluaisin jo töihin, mutta toisaalta tää löhöilykin on ihan kivaa kun saa vaan syödä! Ratsastuksen jälkeen mami yritti opettaa mulle uutta temppua, mutta mua kiinnosti vaa se porkkana. Tehtiin myös kumarruksia ja sain pusuja ja rapsutuksia. Sitten sain uuden takin taas päälle ja menin ulos syömään heinää. Miia hoiti jalkani enne kun laittoi takaisin tarhaan. En tykkää siitä yhtään, vaikka sen pitäisi auttaa.





Noh, palaillaa. Kertokaahan mitä tykkäsitte ja jos haluatte lisää tämmöisiä minulta. Kiitos ja kuittaus -Niksu



2 kommenttia:

  1. Ihana postaus! <3 Lisää tälläsiä! ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva jos tykkäsit! :) pitää katsoa jos tekisin tämän tapaisen toistekkin

      Poista