tiistai 3. joulukuuta 2013

5.Luukku-Faktoja

eli siis nyt kerron 10 faktaa minusta ja Niksusta.

Miia:
1. Olen 17 vuotias
2. Opiskelen kokiksi
3. Musikkimakuni on laaja
4. ratsastanut olen säännöllisen epäsäännöllisesti yli 6 vuotta
5. tykkään katsoa tubesta vlogeja ja kuunnella musiikkia
6. oon tosi ujo ja epäluuloinen uusia ihmisiä kohtaan alussa ennenkuin kerkeän tutustumaan ihmisiin
7. Joskus suuttuessa saatan esittää etten oo suuttunu ja olla oudon hiljainen
8. Mulla on tosi outo ja kieroutunut huumorintaju ja nauran lähes kaikelle
9. mulla ei oo muuta joululahjatoivetta, kuin Niksun jalan parantuminen
10. Tykkään kattoo bändielokuvia, esim. justin bieber never say never, robinin elokuva tms.
11. Mulla on ollu 8 lävistystä mm. korvissa, huulessa ja kielessä.
12. Oon tippunut Niksulta tähän mennessä vain kerran, mutta muilta hevosilta useamminkin






Niksu:
1. Niksu on herkkä ja äkänen sille päälle sattuessaan
2. mutta yleensä se on kyllä kiltti ja rauhallinen
3. ratsastaessa se osaa olla reipas ja mukava sille päälle sattuen
4. Niksu on myös aika ahnepossu
5. sekä tyhmä
6. se näkee myös vihreitä miehiä joka paikassa joita pitä pelätä
7. Niksulle on mahdollisesti tulossa uusi satula testiin
8. näitä faktoja on vaikee keksiä
9. Niksu luulee olevansa maailmavaltias, ainakin joskus
10.se ei tykkää yhtään jos sitä osotetaan letkulla, mutta siitä on kiva kastella mua
11. Niksu tykkää hypätä, välillä vähän liiankin innokkaasti....


"jee, mennään mennään!"

"Noh, mitä mulkkaatte? ettekö tietäneet sitä?"



7 kommenttia:

  1. Minkälainen hevosen omistaja sanoo hevostaan tyhmäksi? Taitaa tosiaan olla kieroutunut huumorintaju..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. aika monenlaiset omistajat : D vähän huumoria hei. Ja ethän sää tiedä millatavalla tarkotan että se on tyhmä ?:DD

      Poista
  2. Voisitko kiinnittää huomiota oikeinkirjoitukseen? Ja sit yks juttu,sori on pakko kysyä,mut käytätkö koskaan mitään muita vaatteita kun collareita ja huppareita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voisin, mutta en löytäny tästä postauksesta virheitä.. En kyllä yleensä käytä muita ku huppareita ja collareita, ne on niin mukavan rennot.

      Poista
    2. Ei millään pahalla mutta noi sun vaatteet tekee sinusta miesmäisen. Ja kai sä nyt esim.kaupungille tms. pukeudut "siistimmin"?

      Poista
    3. nii, tykkäänki pukeutuu ns. poikamaisesti : D en oo mikää mekkojen tms ystävä:)

      Poista
    4. Omasta mielestäni jokainen saa pukeutua miten tykkää. Itsekin tykkään pitää enemmän collareita ja huppareita kun esim. farkkuja. :)

      Poista